Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Ο απίθανος γάτος μου!

   Είναι ένας πανέμορφος γάτος.Τον λένε Άσλαν.Το όνομά του το βρήκα από την ταινία NARNIA επειδή μοιάζει με λιοντάρι.Ζει μαζί μου,έξω στον κήπο.
   Έχει χρώμα καφετί -Αάσπρο.Τα μάτια του είναι πράσινα.Τα πόδια του είναι μικρά.Όταν θέλει να τεντωθεί βγάζει τα μικρά του νύχια όμως είναι πολύ κοφτερά.Τα αυτιά του είναι μυτερά.Τον ξεχωρίζω επειδή όταν κουνιέται ακούγεται το κουδουνάκι του. 

 Είναι παιχνιδιάρης αλλά και τεμπέλης.Συνήθως πηγαίνει μια πρωινή ,μια απογευματινή και μια βραδινή.Επίσης φέρνει συχνά σκουπίδια ή χωματόπετρες και παίζει.

Περνάω ευχάριστα μαζί του ,τον χαιδεύω και περνάει η ώρα γρήγορα.Μια μέρα που έβρεχε ο αγαπημένος μου γάτος έλειπε.Δεν φοβόμουνα την πρώτη μέρα οτι είχε πάθει κάτι κακό.Μετά την δεύτερη μέρα  η ανησυχία μου μεγάλωσε.Έλεγα οτι τον είχε πατήσει κάποιο αμάξι ή του είχαν ρίξει φώλα.Την τρίτη μέρα πήγα και έψαξα στα γύρω τετράγωνα.Τίποτα!Το μόνο που με ενθάρυνε ήταν οτι δεν είχα βρει το πτώμα του.Την τέταρτη μέρα η ανυσηχία μου ήταν μήπως πέθανε από την πείνα.Την πέμπτη μέρα ήμουν σίγουρος οτι πέθανε.Έκτη μέρα γυρνάω απο το σχολείο πάω να φάω και βλέπω μια ουρά ίδια με του Άσλαν.Βγάινω έξω και τη να δω;ΤΟΝ ΑΣΛΑΝ!!!Έγινα τρισευτυχισμένος.Του είπα να μην το ξανακάνει!
  Νιώθω χαρά για αυτόν και θέλω να είμαι μαζί μου για πάντα.
Απο τον :Μάνο
Μαθητής της Δ΄ ταξης του 16ου δημοτικού σχολείου Αμαροσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: