Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Το αγαπημένο μου τραγούδι είναι το: <<Τερατάκια τσέπης>> του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα. Πρόκειται για ένα ιταλικό τραγούδι μεταφρασμένο στα ελληνικά. Το τραγουδάει ο τραγουδιστής μαζί με χορωδία μικρών παιδιών.
Όταν το πρωτάκουσα, ήμουν στο αυτοκίνητο με τους γονείς μου. Αρχικά δεν παρατήρησα τα λόγια, αλλά μου άρεσε πολύ η μουσική και ο ρυθμός.Ζήτησα από τον μπαμπά μου να το βρούμε γιατί ήθελα να το ξανακούσω. Έτσι κι έγινε κι αφού το άκουσα, το συζήτησα με τους γονείς μου.
Το τραγούδι αυτό είναι ένας διάλογος ανάμεσα σε έναν μπαμπά και στο παιδί του, ο οποίος αναφέρεται στην αλλαγή του χαρακτήρα των μεγάλων όταν γίνονται γονείς. Θέλουν τα παιδιά τους να κάνουν όσα δεν έκαναν αυτοί, να γίνονται ό,τι αυτοί σχεδιάζουν. Απ' τη μια είναι αυστηροί κι απ' την άλλη θέλουν να είναι φίλοι με τα παιδιά τους. Πολλές φορές τα παιδιά αντιδρούν σ' όλα αυτά. Ό,τι όμως και να λέει ο ένας για τον άλλο, υπάρχει ανάμεσά τους μια σχέση τρυφερή που συνεχίζεται παρά τις κόντρες που υπάρχουν.
Ακούστε το, είναι υπέροχο!!!

Από το Μάρκο Δεληγιάννη


Δεν υπάρχουν σχόλια: