Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟ!!! ΕΣΥ;

Αποβιβάστηκα από το διαστημόπλοιο με ειδική στολή γιατί στον Άρη ο αέρας αποτελείται μόνο από διοξείδιο του άνθρακα. Επίσης η στολή μάς κρατάει ζεστούς μια  και στον Άρη, σε μια καλοκαιρινή μέρα, η θερμοκρασία φτάνει στους 0 βαθμούςC, ενώ τη νύχτα κατεβαίνει στους -80. Το πρώτο πράγμα που είδα στον Άρη ήταν το τεράστιο βουνό Όλυμπος. Το βουνό αυτό έχει ύψος τρεις φορές το ύψος του Έβερεστ. Καθώς θαύμαζα το βουνό είδα μπροστά μου έναν ...εξωγήινο! Έτρεξα κοντά του, χωρίς να σκεφτώ αν ήταν καλός ή κακός, και του μίλησα. Ευτυχώς ήταν πολύ φιλικός.
-Γεια σου! Με λένε Μάνο, είμαι άνθρωπος απ' τη Γη.
Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να μου απαντήσει, γιατί είχε ένα μηχάνημα που περνούσε τον ήχο της γλώσσας μου και την μετέφραζε στη δικιά του και το αντίθετο για να μιλήσει. Τότε μου είπε:
-Γεια σου κι εσένα! Εμένα με λένε Νέργκας, αλλά μπορείς να με φωνάζεις Μαρς. Πώς ήταν το ταξίδι σου; Αντιμετώπισες κανένα κίνδυνο;
Το ταξίδι ήταν καταπληκτικό. Η θέα με τη Γη και τους άλλους πλανήτες από μακριά ήταν υπέροχη!Παραλίγο, βέβαια, να χτυπήσουμε μ'έναν αστεροειδή που ίσως ήταν το φεγγάρι, αλλά ευτυχώς τον αποφύγαμε.Αλήθεια στον πλανήτη σας με τι τρέφεστε;
-Εμείς τρεφόμαστε με διοξείδιο του άνθρακα ή άλλες φορές τρώμε... τον ίδιο μας τον πλανήτη! Εσείς;
-Εμείς τρώμε ζώα ή φυτά που καλλιεργούμε στο δικό μας πλανήτη, μαγειρεμένα τώρα πια...Στον ελεύθερο χρόνο σας τι κάνετε;
-Ανεβαίνουμε στον Όλυμπο και πηδάμε με αλεξίπτωτο!
-Εμείς πάλι παίζουμε, κάνουμε παρέα με άλλους ανθρώπους, βλέπουμε τηλεόραση και βγαίνουμε βόλτα στη φύση. Ξέρεις ο πλανήτης μας είναι πολύ όμορφος. Έχει βουνά, όχι τόσο ψηλά σαν το δικό σας, και θάλασσες και δέντρα και λουλούδια και...
-Ωχ, κοίτα την ώρα!Ο Αρειανός πλησιάζει τον κομήτη στο ρολόι μου! Αυτό σημαίνει πως πρέπει να γυρίσω σπίτι για να φάω με την οικογένειά μου. Σε χαιρετώ, Μάνο!
-Γεια σου, Μαρς!
                                                                                            Τσιλιφώνης Μάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια: