Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ (ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ)

ζωγραφιά από τον Αναγνωστόπουλο Σωτήρη


Ορκίζομαι σαν Έλληνας να προστατεύω την Ελλάδα από κάθε κίνδυνο και χωρίς να διστάσω ή να φοβηθώ ποτέ. Θα προσκυνώ την Παναγιά και το Χριστό και θα παρακαλώ μ΄όλη τη δύναμη της ψυχής μου να μας βοηθήσουν.Ποτέ δε θα προδώσω την πατρίδα μου ή κάποιο συναγωνιστή μου. Προτιμώ να πεθάνω παρά να συνεργαστώ με τον εχθρό.Θα δώσω ό,τι έχω για να βοηθήσω στον αγώνα.Ορκίζομαι πως ακόμα και χωρίς όπλα θα πολεμήσω με νύχια και με δόντια για την πατρίδα μου. Με χαρά θα τερματίσω τη ζωή μου, αν πέσω στα χέρια του εχθρού.Ορκίζομαι να κάνω τα πάντα για την πολυπόθητη λευτεριά!!!
                                                                                                         Καραμανλής Βίκτωρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: